TIC TOK TIC TOK.




Hejsan! att gå och sätta sig vid en data, ja, det har jag heelt enkelt inte haft så mycket tid till! Men i lördags ringde iallafall klockan för att jag skulle hinna till Jolina. Vi skulle ha lite business där, när alla motorcyklar åker förbi och allt folk som fyller upp gatkanterna. Och nej vi gjorde det inte för att vi tycker det är kul, ohno. Det var helt enkelt någonting som var ett måste, för att andra personer varit allt för lata. Men aja, allt trevligt folk, små barn och en tysk snubbe som tog kort på oss, gjorde iallafall saken lite roligare sådär, haha. Senare på kvällen anlände jag till Albin, som jag också har spenderat tiden med tills för en stund sedan. Hjärtat! En och en halv långfilm gloddes det på igår, tillsammans med ett helt drös av godis såklart precis som det ska vara. Men det var nog allt för mig just nu. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0