THIS IS ME, TAKE IT, OR LEAVE IT.


Hejsan! Idag blev det typ " bara slänga på sig nåt dag". Har precis slurpat upp en varm choklad, och det är väl bland de bästa av höst/vintern, att dricka mängder av varm choklad, haha mums. Har spenderat min dag delvis på stan för lite ärenden, som att hitta en skinjacka. Och det var precis det jag gjorde också! grymt nöjd och verkligen någonting jag behövde då jag typ inte har någon jacka (y) Har även fixat prao, duktigt elin! då jag nästan alltid brukar vara ute i sista minuten ni vet. Sedan har jag suttit med mina brudar i salongen, då Jolina gjort en helförändring, blev hur bra som helst! snyggjolina. Nu ska jag dra mig mot träningen, men väntar med att träna tills onsdag pga ryggen min... HUGS!

Kommentarer
Postat av: adelinn

snygg tröja vännen! klockren text alltså



sv: åh tack! vet inte om jag ska behålla headern elelr ge min in på att göra en ny. hihi vad tycker du? :) puss

2010-08-31 @ 13:56:59
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0