SMOOTHIE


Gick ut och satt mig i solen, och njööt av en mumsig smoothie. Allting smakar så mycket bättre utomhus! Tog mig en kudde och la mig på baksidan i solen, för nu snart kommer man nog sitta inne vid skolbänken istället, skitkul. På ett sätt så känns det ändå bra att få in sina vanliga rutiner igen, men å andra sidan så skulle man nog egentligen vilja slippa dom, eller? haha. Bara för att skolan börjar igen, så är inte sommaren slut. Visst, man kan ju inte njuta av den på samma satt som att bara kunna gå ur sängen och hitta på vad som helst när som helst, men det är ju fortfarande sommar. Iallefall ett tag till:)
Nej nu ska jag hoppa in i en dusch, för att sedan möta en fin filur vid namn Hanna. Ha en super dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0