PEPPA!

random bild, vet inte när.


HEJSAN! Sitter nyduschad efter träningen, hur skönt? grymt skönt. Har verkligen märkt att jag blir tröttare och segare när jag inte tränat på ett litet tag som nu. Och att jag mår allmänt bättre och känner mig piggare när jag tränar:) Imorgon drar jag och brudarna till Norrköping för shopping och rix fm festivalen, woho. Hoppas att det blir en repris ifrån förra året då vi var i Kalmar, och då menar jag att det blev väldigt lyckat och vrål kul! Men vad skulle det annars bli när man har brudarna omkring sig? haha:) ja mina vänner, humöret är på topp verkligen, och nu säger jag godnatt och ni får ha en bra dag imorgon! Någon mer som ska till rix fm imorgon?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0