OUTFIT- KAVAJ



Hello people:) Nu idag kör vi på lockigt och kavaj, får se har kanske har tagit på mig alltför varma kläder? Nu har iallafall alla gästerna gått hem, och jag sitter här med en allt för propp full mage, haha. Idag är vädret helt opålitligt, då det ena sekunden ÖS regnar och den andra är det soligt, hmm. Det skulle ju egentligen vankas trevligheter med lirarbrudarna hos Carro, men pga vädret imorse blev det inställt. Jag ska iallafall trampa mig inåt stan för att träffa en väldigt go kille vid namn Albin, så jag spår en bra kväll! 
Tänkte... skulle det vara trevligt med en frågestund eller nåt liknande? I så fall måste ni se till att fråga på en massa! alltid så tråkigt med bara nåra. men säg, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: josefine

jättefint !

2010-08-25 @ 08:50:54
Postat av: emelina

gud va snygg kavajen va

2010-08-28 @ 02:36:00
URL: http://emelinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0