LOVELY!


HELLO FOLKS!
Har hittills spenderat min dag nere vid hamnplan, eftersom Swedish Floorball Open är igång! Så där har jag gått runt med väst och fixat lite o annat sådär. Men slutade vid 2 och skönt var väl det för med en t-shirt och halv långa joggingbyxor, ja då blev det vaarmt efter ett tag, haha. Så jävla skönt att solen börjar visa sig igen. För vad skulle sommaren va utan sool lixom. Så när jag kom hem skar jag upp gul vattenmelon, drog på mig bikinin och la mig på ballkongen, ååååh love it! Har även hunnit med att packa liite till, men tror jag tar resten senare, för inne vill jag inte vara längre. Om vi inte hörs senare, så hörs vi om drygt en vecka. Ha det Underbart! KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0