HOOOOLA

HELLO FOLKS! Ja snacka om att jag har saknat att kunna sätta mig och blogga lite. Men, jag har iallafall spenderat Lör-Fre i eksjö/gransnäs på konfirmationsläger. Ja, det kunde ha blivit bättre, men kanske också sämre? Vädret var blä för det mesta, efter ett tag blev jag nästan galen på allt kristet, vi har fightats med 10000 flugor (haha iallafall Hilda), man var ganska uttråkad, tråkiga saker har hänt och ja, man bara räknade hur många dagar det var kvar innan man fick komma hem till viken igen. Men även många bra grejer! Lärt känna nytt trevligt folk osv. Och med mina vänner med sig, så kan man göra allting så mycket roligare. Så.. det var ändå JÄVLIGT kul och jag kommer sakna det! När jag kom hem igår var det bara till att packa upp, sova och packa ner igen. För mot kvällen blev jag hämtad med båt för att dra vidare på en Kick Off till Hasselö med innebandy brudarna. Men min näsa och övriga kropp sa ifrån ganska tidigt, då jag har gått och blivit sjuker, höhö. Så hem igen idag, för kände att jag behöver vila upp mig och bara komma hem och ta det lungt. Imorgon väntas konfirmation, hoppas det kommer gå bra och att jag är piggare! Snart är jag back on track igen. Bilder från veckan kommer såsmåning om. KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0