FRESCH


Hello fellas! hoppas ni mår fin fint. Som jag också gör nu, tror jag iallefall haha. Nejmen ingen ryggvärk nu på någon dag, så det börjar bli bättre:) Sitter på balkongen där jag nyss har käkat en väldigt good lunch med mams. Solen tittar fram idag och det är underbart, för hela veckan har det verkligen kännts trist med det gråa vädret, och man har hunnit inse att hösten är här. Den är nog inte riktig här än då:) Nu ska jag bläddra igenom H&M:s katalog, medans jag också glor fotbollsmatch som man ser här från balkongen, Albin är även med. PEACE.OUT♥


Kommentarer
Postat av: emilia

amen dööööh, det där såg inte lite gott ut :D

2010-08-28 @ 20:20:00
URL: http://lbej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0