Yesterday!

Goodmorning gott folk!
Här sitter jag nästan helt nyvaken med en gosig och varm morgonrock på mig. Gårdagen blev som jag trodde, lyckad:) Albin go som han är, hade fixat mumsigt käk, you're the best! och sedan slängde vi oss i soffan med en film, The Children! vi såg först inte hela filmen men nästan, sen när vi fick besök såg vi hela, haha! Jag säger bara en sak, se den ALDRIG om du är ensam hemma när det är mörkt. Fyfasen vad den var äcklig, inte vrål läskig men äcklig. Och när jag säger äcklig så är den verkligen det, för jag är en sån som äääälskar skräckfilmer. Haha jag drömde en sjuk dröm inatt, bla att en kille med skellett huvud jagade mig och skulle döda mig, men sedan kom det en kvinna och högg ner honom. Sedan skulle kvinnan döda mig och då tog jag en pinne och bara slog och slog henne, fyfan vilken mardröm,haha urs!

Vi fick även besök av lite annat roligt folk igår & mina pinglor kom även förbi och sa hej en kortis:)
Tack för kvällen!♥





Idag
tar vi dagen som den kommer & jag får se vad som händer:) nu har mams varit och handlat så nu ska jag ta mig en godfrukost! KRAMAR!♥


Kommentarer
Postat av: Hannaa ♥

Hahaha jadu, vad ska man säga om gårdagen... xD

Men aja, vi hade kul iaf ;D <3

2010-04-05 @ 17:50:47
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0