TORSDAGSMYS!




Gokväll alla ! just nu sitter jag & stella hos mig själva i ett hus, jag tittar mot dörrfönstret & en lampa eller någonting släcks! jag skriker till och stella och jag kutar mot soffan & slänger oss på varandra skrikandes! att vi såg en lääskig film tidigare idag gör ju inte saken bättre om man säger så! vi höll på att pinka ner oss bokstavligen!! hahahaha. så nu sitter vi här och håller på att pinka ner oss, men neeeeeeej gå på toa vågar vi inte! haha. men som lite nerlugnande sätter vi nu på en av våra bästa movies, She's The Man! en skitbra och skiit rolig film,en sån man never ever tröttnar på. vi kan se den om och om igen och jag vet inte hur många gånger vi sett den, haha!

Kvällen har bestått av kladdkakebak....alltid lika mumsigt! och även en hel del Mario tv-spel, haha! vad gör man inte för lillsyrran, hihi. Om vi inte hörs mer så goodnight people!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0