SuuuuuuuuuuuuRT



Morsning! AIK förlora och jag är suur, okej jag är glad men fortfarande sur, ni kanske fattar haha;) Jag som skulle ha tagit mig en runda oxå, men tiden sprang iväg så det hann jag inte, det får bli imorgonbitti eller nåt sånt:) imorgon vet jag inte vad jag gör för världen, så det är sånt som märks. Hoppas det blir sooooligt och sköönt så man vill vara ute och ha det mysigt:) det gilllas! jag saknar verkligen att vara brun, kvällarna nere i stan, alla färger, dagarna på korpa, att kunna gå runt i tunna sommriga kläder, värmen, jaa allt som sommaren innebär. Jag skulle kunna sitta här hur länge som helst, hihi. Men snart kommer den! nu ska jag ge kudden sällskap och fortsätta att drömma mig bort haha, Hoppas ni haft en bra dag! glöm inte att le!/e

Kommentarer
Postat av: Malin

AIK suger, inte konstigt att dem förlora HAHA.

och visst, Warberg vann inte så mycket nu men dem har ändå DUBBELT så många SMguld på sin meritlista än vad AIK har sådetså :D

2010-04-12 @ 23:28:23
URL: http://darklight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0