STOCKHOLM

Heeej alla goa och glada!
Dålig uppdatering har det varit, jo jag vet. Men ibland har man bara fullt upp och jag tar inte bloggen före allt det. Men iallafall kom jag precis hem från en shoort day in school, skönt! och veckan i sig har gått himlans snabbt, det sa klick! och sen var det freeedag:) och det är braa för jag har längtat ihjäl mig tills idag, eftersom jag om några timmar sitter i en bil med storsyrran, mams and hennes kille till norrköping för att senare sätta mig på ett tåg mot huvudstaden, fint! i sthlm kommer det bjudas på SM-finalerna i innebandy Dam&Herr, shoooopping och annat mysigt!

jag avslutar frågestunden när jag kommer hem, så alltså på söndag, fråga på nu!! nu har jag inte tid att sitta här mer, måste packa, och fixa med en massa, KYSSAR!



Igår var det 11 månader med Albin, det finns ingen som kan lysa upp mig så som du kan!
allting känns så himla bra med dig, L.O.L lots of love!


Kommentarer
Postat av: Malin

ha de bra i sthlm och grattis till elva månader :)

2010-04-16 @ 14:37:20
URL: http://darklight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0