Solig dag?

Det hoppas vi på! jag dunkar nu musik i väntan på att syrran ska bli klar så jag kan få skjuts in till stan, snällt! då jag ska möta upp en av mina fina brudar Hanna i stan :) egentligen skulle jag & Albin tagit en springrunda och varit lite hurtiga, men hans hals höll inte med så det skippade vi :( jag kankse tar en runda senare ikväll, för nu när vi hade den sista träningen i tisdags så kommer vi inte träna på jääätte länge, så jag måste hålla igång! för att tappa konditionen är något jag inte tänker göra, haha! vad dagen med kommer bjuda på är änuu inte helt klart, sånt som märks lixom. Men hoppas verkligen på att solen tittar fram snart, och det tror jag faktist! Men vi hörs väl lite senare people, KYSSAR!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0