Skinnjackor


alla från H&M

Finns hur många olika modeller som helst, och i olika färger. Men jag håller mig till svart tror jag, de andra känns sådär alltså, haha. Jag tycker det är riktigt snyggt med skinnjacka, om man bär den med rätt plagg förstårs. Det snyggaste till skinnjacka från min sida är nog någon form av tights och någon snygg oversize linne/tröja, riktigt fräscht! Tyvärr så har jag ingen, så jag måste skaffa mig en absolut. Jag diggar den till höger helt klart!
men vad tycker ni?:) HOTorNOT?

Kommentarer
Postat av: hilda

sv: eller hur, älskar dom! :D

2010-04-30 @ 00:18:53
URL: http://hildajansson.blogg.se/
Postat av: zejna

min e me :D

2010-04-30 @ 18:21:49
Postat av: elin

sv: :D

2010-04-30 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0