Mooonday!




Heelllo folks!

Har precis gjort magen glad med lite käk och ikväll väntar inget speciellt. Idag har vi varit på gymnasiet och blivit guide-ade genom alla program som finns med mera hela dagen. Alltså jag har verkligen ingen aning om vad jag ska gå....har börjat tänka lite men gud jag vet verkligen inte, haha det kanske inte är meningen just nu men, och det var ingenting som liksom lockade ens. Aja jag har ju ett tag kvar att tänka så jag kommer säkert på något till slut !:) Har sett/hört att många redan fixat skolavslutnings clothes, så det börjar väl iallafall närma sig lite! Själv hade jag tänk att hitta någon enkel klänning, men har iiiingen aning hur den ska se ut, haha. Och jag är ingen sån som haft massvis av klänningar, inte alls många. haha och jag är alltid ute i sista minuten! men det var allt just nu..
SO.LONG!♥ keep on smiling!

Kommentarer
Postat av: JOLINA

haha <3

2010-04-20 @ 14:50:19
URL: http://joliinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0