LINKÖPING

Gookväll alla gladisar!
Som sagt, dagen spenderade jag i Linköping med Albin & Alex :) dom shoppade loss, och jag köpte endast två mössor haha! jag är stolt över mig själv att jag klarade att inte köpa mera, ska ju spara till jag ska åka till huvudstaden om 2 veckor :) haha jag har fått mig ett o annat skratt, två sköna killar helt enkelt! snacka om att man blir trött att gå omkring i massa affärer, och jag vet inte hur många olika sko affärer vi satt foten i, haha. Så efter ett tag köpte vi godis, satt oss på varsin stol och bara götta, där alex fann ro! :)

Nu ska jag fortsätta att glo tv, sen sängen ZZzzzzz, PUSS and KRAM!♥




 En av mössorna jag fick med mig hem♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0