HOME!

Hoooola! hur mår sig?:)
nu har jag hunnit komma hem från en sjuukt bra helg i huvudstaden och varvat ner. Helgen har som sagt varit grymt bra! nu är vi trötta efter allt gående alla dagar,haha. Alltid skönt att komma hem, men jag hade gärnat stannat ett tag till, hihi älskar stockholm:) när vi kom dit i fredags lämnade vi bara in våra väskor i lägenheten och sedan drog vi oss ut för att käka lite god mat. Andra dagen (lördag) skyndade jag och alex in till stan för att hinna shoppa en putte stund innan vi skulle till globen. Sedan var vi i globen heela dagen och kollade två matcher. Damernas och Herrarnas SM-finaler, kuuul! synd bara att AIK inte kom så långt, haha men men:) på kvällen gick vi ut och käkade good food igen. Sedan tredje dagen (idag) gick vi in till stan och shoppade oså hela dagen, japp nu är min gardeob rikare men plånboken tvärtom,haha. Sen tåg vi tåget hem! Hoppas att ni haft en lika bra helg som jag ! PUSSAR and KRAMAR!♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0