Happy!




Gooodaag era goingar!
Ute blir det bara finare och finare! solen skiner mer och mer och det är ganska varmt ute fast att det blåser. Så Keep On Shining solen för det gillas! och alla blir på så mycket bättre humör när du lyser. Min dag började med en god frukost och sedan har jag suttit och göttat med syrran och Lisa vid hamnen en bra stund. En kanelbulle slank även ner i min mage.. och mums! allting blir extra gott när man är ute, visst?:) jag kan inte hitta mina solbrillor med leopard mönster på, och det är verkligen någonting som saknas nu när våren kommit, får hoppas på att jag hittar dom! nu ska jag slå in ett paket och fixa lite bara. Kvällen ska jag spendera med Albin min så jag spår en fortsatt härlig dag, KYSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0