Goooodkväll...

på er! klockan sex imorse gick jag upp och drog på mig löparskorna. Det var jätte skönt men samtidigt kommer jag aldrig mer springa när det är 1 grad ute! halsen gjorde ont som satan! och öronen mådde inte heller bra, haha. Så att dra sig en runda på morgonen när det är kaaallt ute och en tom mage, det rekomenderar jag inte. Tog mig sedan såklart en varm skön dusch och sen var det bara att bege sig till skolan. Dagen gick bra fort, niiiice. Idag har jag inte gjort mycket för världen, har bara varit hemma och tagit det lungt och så:)
Hoppas ni haft en fiin fin dag alla, KRAMAR!♥

Bilder tagna 11/4-10 den första av hanna, den sista av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0