Freeeeeda!



jeansleggins från VeroModa,t-shirt från lager157, sjal från H&M.

Heeejsanavejsan!
how are you?
I'm good och hoppas ni mår lika bra:) när jag vaknade i morse var jag skiiiit trött, och eftersom jag är en sån som gärna ligger kvar och göttar mig så gjorde jag det och somnade om,hihi. Hittills idag har jag bara hunnit med att äta en god frukost och varit lat och slappat, men såna dagar måste ju också finnas, right?:) snart packar jag väskan och drar mig till paps. Emma (lillsyrran) fyller 8 år idag, grattis till dig din lilla plutt!♥ så dagen kommer väl för det mesta att bestå av firade för henne och sånt tror jag. Men vi hörs senare folks! Hoppas ni får en niiice dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0