Drömmer mig bort..


Bulgarien 2009

Gud vad jag saknar Bulgarien! vill tillbaka dit nu med detsamma, det var jätte härligt! En resa värd att minnas♥
Som tur är så är sommaren, värmen, alla färger och allt som hör till på gång. Den där sommarkänslan som gör alla så glada kommer snart ! :)



Back to reality, haha. Har ju inte haft världens roligaste dag om man säger så, har ju varit hemma hela dagen och vilat upp mig nu så jag ska kunna traska mig till skolan imorgon igen. Så jag har väl mest glott tv, suttit här, lyssnat musik så det bara sjunger om det och sånt dära :) jag hade tänk att jag skulle sitta på min ballkong en stor del av dagen och få lite färg, men bara för det så tittar solen aldrig fram, greeaat! och jag har kommit på att det inte är allt för bra att vara hemma och inte ha någonting att göra, för om man heter elin så hittar man en massa massa massa massa saker som man vill beställa, och det mår ju inte plånboken så bra av, haha. Men nu ska jag ta mig någonting att stoppa i magen, för om man inte ätit på typ 3 dagar pga magsjuka, då tror jag att man är riktigt hungrig, right?:)
SOLONG!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0