ANSWERS!

Beskriv dig med tre ord?
Glad, envis haha, skrattar vääääldigt mycket, omtänksam (det blev fyra)

Använder du smink? vad isånfall?
Japp det gör jag. Jag använder dream mousse concealer för att täcka eventuella fuligheter på vissa ställen. Sen använder jag Nivea puder som jag lägger ett tunnt lager med med en borste. Telescopic mascara för tillfället och bronzing powder från H&M som rouge. Kan också hända att jag använder eyeliner men det är väldigt sällan, nästan aldrig. På sommaren brukar jag bara använda mascara och ibland rouge för att piffa upp det lite:)

       

Bästa film? och bok?
Har ingen speciell film så gillar många, men en jävligt bra film är Blood Diamond. Eftersom att jag är en sån som tycker att sitta och läsa bok är bland det tråkigaste som finns, så har jag tyvärr ingen bästa bok, haha!

Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Två.

Favoritaffär där du bor?
Där jag bor, då måste det vara H&M!


Favoritfärg?
Nu är jag så tråkig så jag har ingen favvo färg, haha jag gillar nästan alla färger!

Bästa stad?
Hmm.. jag älskar verkligen stockholm för det finns verkligen allt där, mycket mer möjligheter och så. Visby är väldigt mysigt!

Vad brukar du göra på helgerna?
På helgerna umgås jag med mina underbara vänner och med min fina pojke. Är ute och träffar folk och sånt eller kanske hemma och har myskväll.

Favorit datum?
Haha min födelsedag den 26 januari är väl inget datum man tackar nej till! sen gillar jag väl alla datum då det är högtider som valborg, julafton och sånt. Den 15 maj är också ett jätte fint datum♥ (albin&jagblevtillsammans).

Favorit outfit?
Min favvo outfit för nuet måste vara converse, vanliga tights eller lacktights, oversize linne/t-shirt, plus någon fin kofta/jeansjacka

Favorit mat?
Tacos for the win!

Hur kan du hålla på ett sånt skitlag som AIK? :)
Jadu ganska lätt! för dom är helt enkelt inte ett skitlag utan ett grymtlag!

Kuul att det blev några frågor iallafall!:) men hoppas ni är mycket bättre nästa gång!



Kommentarer
Postat av: Malin

blood diamond är riktigt bra!

2010-04-18 @ 19:57:43
URL: http://darklight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0