15:27



heelllooo folks!
sitter med en varm kopp te i handen och har precis kommit hem från skolan. Liiite bättre väder idag känns det som.....men urs va kallt. Om dryga en timma drar jag ner till stan med bönan stella. Vi ska försöka få priser till ett lotteri vi har med spanskaklassen med mera. Ska försöka hitta någon/några coola ringar, diggar det så himla mycket! men har nästan inga, haha. Och vad det gäller tävlingen så väljer jag ut tre stycken imorgon eller på lördag, för ni är alldeles för dåliga på att delta! haha så tveka inte nu och var med här! klicka inte bara förbi! :) Nu ska jag fortsätta att slurpa upp mitt tee and ni får ha en bra dag alla! KRAMAR!♥

Kommentarer
Postat av: zejna

sooo hot! ;O

2010-04-22 @ 16:45:49
Postat av: elin

zejna som är!

2010-04-22 @ 18:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0