14:38

        

Heeelloo folks! Jag vaknade upp och såg att den dära vita skiten föll ner från himlen...igen..blööö. Stiiiick! vi vill inte ha dig hääär om du inte fattat det än apsnö! haha. Jag som trodde det var riktig våår nu och att den var borta för gott nu (tillsnästavinterialf), men neeej den fortsätter att hälsa på. Aja nu när jag tittar ut genom fönstret så lyser solen iallafall, och snön la sig väl inte den smälter la bort :) sommaren kommer så småningom!:) jag har precis stoppat i mig lite mellanmål som besod av jordgubbssmoothie and ett äpple :) sådär innan jag förmodligen hittar på något för dagen. Glöm inte att var med och tävla här ! och kom igen nu! Hoppas ni får en fin dag! och glöm inte att le!♥/e

Kommentarer
Postat av: JOLINA

HAHA! <3

2010-04-21 @ 15:36:09
URL: http://joliinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0