blööööööö..



Nu börjar bloggen bli klarish!:)

Sitter här med ont i halsen o feber, inte inte bra :( har ialf tagit mej ett lååångt bad så nu känner jag mej lite fräschare och piggare:)

förövrigt var jag med hannis pannis igår på stan med en enooorm hvudvärk och ingen känsel i fötterna o händerna. Kaalllltt kaaalllt KALLT är det ute nu! jag gillar snö för det är rätt mysigt oså men måste det vara så jävla kaallt ? visst jag får väl skylla mej själv för jag har varken vaarm jacka elr vinterskor men.. (hmmm kan det vara därför jag är förskyld kanske ?) höhö -.-
Aja Hoppas ni är friska och krya:D


Hugs!/E

Kommentarer
Postat av: jolina

Det kan ju vara kallt för att snön ska ligga kavr kanske?:)



Haha puss på min lilla tjeja!

2009-12-19 @ 22:31:13
URL: http://joliinamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0